niedziela, 17 czerwca 2012

WEEKEND NAD JEZIOREM















11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że czas spędzony nad jeziorem był tak piękny, ja pokazują to zdjęcia:) Pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. "wróćmy na jezioraaa..." :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, kocham jeziora, troszkę Ci zazdroszcząć, pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia.. a pierwszego nie powstydziłby się rasowy fotograf..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,żeś rozsmakowała się w wodzie.
    Stopy wody pod kilem....

    Gdzie jest ten piękny most?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, odpoczynek na pewno był udany:)

    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26
    zAPRASZAM DO ODWIEDZENIA MOJEGO BLOGA:

    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. B. - weekend udany, pogoda dopisała, tylko mecz Polska-Czechy nie po naszej myśli

    Wuszka - ano wracamy

    Kryska - jak tu nie kochać jezior

    Nata - fajnie, że się podobają

    Zofijanna - zawsze lubiłam wodę :)
    most jest w Wieleniu (Przemęcki Park Krajobrazowy), łączy Jezioro Wieleńskie z Jeziorem Osłonińskim
    tu masz link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Przemęcki_Park_Krajobrazowy

    ARTYSTKA26 - udany, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Dana dzięki. Szkoda, że Przemęcki Park krajobrazowy jest dość daleko ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zofijanno, ano szkoda, ale to w końcu Polska, nie koniec świata :)

    Tam można kajakami przepływać z jeziora na jezioro nie tylko przesmykami, ale też kanałami, co zresztą widać na mapie. Piękne okolice. Jak nie ma pogody na wodne zajęcia, można jeździć na rowerach pięknymi trasami. Do wyboru - lasem, drogami szutrowymi albo asfaltowymi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie taka forma spędzania czasu nad jeziorem dla mnie jest również bardzo fajna. Ja czarteruję jachty z firmy http://tempesta-jachty.pl/ i pływam sobie po jeziorze Jeziorak.

    OdpowiedzUsuń