wtorek, 13 grudnia 2011

ANIOŁ


6 komentarzy:

  1. jaki śmiszny! :D
    ma mordek jak ten anioł z telewizyjnej wersji "Igraszek z diabłem", pamiętasz? :D
    ten, co przynosił pustelnikowi chleb panski. Kociniak chyba go grał (ale Jan, nie Marian)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!!I może się zasugerowałam,ale faktycznie jak z "Igraszek"Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. apetyczny ten aniołek
    Świąt radosnych i wesołych, spotkań z Dzieciątkiem i rodziną

    OdpowiedzUsuń
  4. ... tu zabieram sukieneczkę, lubię paski... uszyjesz Ałoniowi nową.?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wuszka, Kasia - obejrzałam dla przypomnienia fragment "Igraszek z diabłem" i muszę przyznać, że podobieństwo znalazłam i ja. Tamten co prawda miał białą szatę, ale i z tym da się coś zrobić. Rozwiązanie przyszło samo - Nata zabiera paski, krawiec szyje białą ;)

    pozdrawiam wszystkie cztery, Ciebie Kasiu też :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, już dawno zabrałam, nawet w pociągu w nich jechałam, ale ktoś zapytał, czy nie zgubiłam koloru spomiędzy paseczków..:( Wobec tego teraz dla kompletu, zabieram czerwień... :)

    OdpowiedzUsuń