sobota, 14 kwietnia 2012

Z WIOSENNEGO SPACERU

CEBULICA SYBERYJSKA


FIOŁEK

7 komentarzy:

  1. piękne, kocham ten kolor kwiatów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam takie niebieskie kwiatki ostatnio - połać pod drzewami i zastanawiałam się co to... Piękne, prawda? :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, piękne. Lubią układać się w parkowe dywany i wtedy są najbardziej urocze. Nazwę ich znalazłam w atlasie kwiatów polskich.
    pozdrawiam Was dziewczyny wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, a nie cebulica dwulistna?

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze! pójdę do parku i policzę liście, może być, że dwulistna, a nie syberyjska (gdzie ona, a gdzie Syberia) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Otworzyłam sezon rowerowy i mogłam nacieszyć oczy takimi kwiatuszkami... jak dobrze, że już wiosna na dobre wkracza do nas.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie, Nato, że już pedałujesz. Rowerowe wycieczki mają swój niezaprzeczalny urok. Ja na razie jestem opóźniona, ale niebawem nadrobię. :)

    OdpowiedzUsuń