sobota, 4 grudnia 2010

SKRZATY


JYSK-owe skrzaty przy choince

10 komentarzy:

  1. niech się zabierają do roboty! a nie se tak siedzą, choina!

    OdpowiedzUsuń
  2. No co, choina! One mają misję, będą otwierały drzwi Mikołajowi, który do mnie przyjdzie w poniedziałek ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. OO Dana a te skrzaty sama wyprodukowalas?

    OdpowiedzUsuń
  4. przez chwilę zastanawiałam się, czy nie napisałam
    "z garncarskimi natkami" :|

    OdpowiedzUsuń
  5. Izabell, skrzaty kupiłam w sklepie JYSK, co zresztą napisane jest pod fotką. Nie mogłam się powstrzymać, tak słodko się uśmiechały :)

    Wuszka, gatki to raczej nie będą, takich jeszcze nie wyprodukowali ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wobec tego otrzymasz garncarskie natki :]

    OdpowiedzUsuń
  7. skrzatki w sam raz na choinkowy czs

    OdpowiedzUsuń
  8. ... i na wspólne świętowanie :)

    OdpowiedzUsuń